Attention * Увага * Attention * Увага


Всеукраїнський Конкурс Освітніх Сайтів

Світлина від Миколи Ручки.



Видавництво "Шкільний світ" підбило підсумки Всеукраїнського конкурсу на найкращий авторський освітній інтернет-сайт.
У номінації учителів французької мови блог "Mon ami français" визначено переможцем.
Джерело: Видавництво "Шкільний світ"

За інформацією МОН України






Le tour du monde en 80 secondes


пятница, 17 декабря 2010 г.

Календарно-тематичний план із французької мови, 11 клас, друга іноземна, 2010/2011 н.р.


Затверджено
Заст. директора 
лiцею при ДонНУ__________________Кретова М. В.
Календарно-тематичний план з французької мови,
11 клас, друга іноземна, 2011/2012 н.р.



№ уроку    Тема    Мовний матеріал    Види мовленнєвої діяльності    Домашнє
завдання    Примітки     

        Лексика    Граматика    Аудіювання    Говоріння    Читання    Письмо             
1-2    Подорож.
Географія
(загальні відомості про Францію та Україну).

    Подорожі.

    Пасивний стан дієслів.



             Читати вголос та про себе з повним розумінням короткий текст.        Читати вголос та про себе з повним розумінням короткий текст. Впр.9,с.144.
         
3-4        Географічні  поняття.    Рassé composé дієслів 1-ої, 2-ої та 3-ої груп.                Розрізняти на письмі буквосполучення, що передають один звук(ch, eau, ain), фонеми, які відповідають різним звукам с [k,s].
    Впр.4 ,с.122.         
5-6        Природні явища.             Висловлювати своє ставлення до об’єктів, явищ, подій;
            Впр.5 ,с.122.         
7-8            Іmparfait дієслів 1-ої, 2-ої та 3-ої груп.                    Впр7. ,с.124.         
9-10            Présent, Imparfait займенни­кових дієслів.        Робити короткі повідомлення про повсякденні й минулі дії, події.
        Писати слова, словосполучення, речення.    Впр. 8,9;с.124-125.        

11-12            Вживання Présent, Imparfait після сполучника si.    « Les vacances au bord de la mer »(test), с.127.    Описувати країну. Розповідати про Францію та Україну.            Впр.10,с.125.          
13-14    Шкільне життя (школи у Франції та в Україні).    Типи шкіл.    Придієслівні займенники у функції прямого та непрямого додатка.
            « L’Éducation»(test), с.127.        Впр. 2-4,с.140-141.          
15-16        Назви навчальних предметів.    Особливі випадки жіночого роду іменників.
                Писати адресу, оголошення.    Впр.14,15 ,с.42-43.
Впр.8 ,с.69.          
17-18        Види діяльності на уроці іноземної мови.    Утворення складних і похідних іменників.
        Спонукати до дії (закликати, запропонувати, наказати).            Розповідати про ліцей.          
19-20        Система  оцінювання у Франції та в Україні.
    Всі типи питальних речень.    Впр.1 ,с.127.                Впр.1,2 ,с.104.          
21-22        Час.            Розповідати про школи у Франції та в Україні.     « Le bel âge»
Впр. 6,с.82.        Впр.2,3 ,с.62.          
23-24    Природа. Погода.
    Погодні явища.
    Безособові дієслова.
                    Впр.3 ,с.170.          
25-26        Пори року.    Вказівні займенни­ки.                Описувати погоду.    Описувати погоду.
Впр.1 ,с.254.          
27-28        Довкілля.    Відносні займенники.        Описувати погоду.
    « Internet»(test), с.137-138.        Впр.10-13 ,с.145-146.          
29-30    Засоби масової інформації.
    Види кореспонденції.

    Займенники en,y.    « En votre absence»(test), с.137.                Впр.1 ,с.163.          
31-32            Контроль граматики.    Контроль аудіювання.            Контроль письма.    20questions sur la France :
Впр.5 ,с.156-157.          
33-34                    Контроль говоріння.    Контроль читання.                  
35-36    Рідне місто
(село). Місце проживання.


    Населені пункти.


    Futur simple  дієслів 1-ої, 2-ої та 3-ої груп
                    Впр.1,2 ,с.170.       

37-38        Види помешкань.    Узгоджен­ня прик­метників.         Робити короткий переказ змісту побаченого, прочитаного.            Впр.17 ,с.43.          
39-40        Умеблювання.    Ступені
порівнян­ня прик­метників.                    Впр.22-24 ,с.234.          
41-42        Види транспорту.
    Складносурядні та складнопідрядні  речення.        Порівнювати особи, предмети відносно певної ознаки.
            Розповыдати про рідне місто
(село).           
43-44                    Описувати місто(село), кімнату.            Впр.1 ,с.207.          
45-46   
                        Самостійно складати речення на основі вербальних чи зорових опор.              
47-48    Відпочинок  і дозвілля (розпорядок дня, захоплення, вільний час, канiкули, здоровий спосіб життя)    Вільний час. Види дозвілля.    Impératif: стверджу­вальна та заперечна форми займенни­кових дієслів.            «Les téléphones portables»с.138.        Впр. 7,8,с.92-94.          
49-50        Види відпочинку та занять.
Активний відпочинок.                    Оформити листа.    Написати листа другу.          
51-52        Ранкова гімнастика.
            Описувати вільний час.        Описувати вільний час.    Впр.20 ,с.152.          
53-54    Шкільна бібліотека (улюблені книги,  письменники, літературні герої)

    Робота в бібліотеці.
    Особли­вості відміню­вання дієслів 1-ої групи типу envoyer,répéter,placer,changer.        Використовувати позамовні засоби (жести, міміку).
            Впр.1 ,с.139.       

55-56        Літературні жанри.    Обмежувальний зворот ne...que.                    Впр. 21,с.152.          
57-58        Періодичні видання.
Рубрики.            Розповідати про улюблені книги,  письменників, літературних героїв.            Розповідати про улюблені книги,  письменників,          
59-60    Помешкання.
                Висловлювати свої емоції.        Оформити листівку-вiтання.    Впр.1 ,с.210.          
61-62        Повсякденні дії.

    Безособові форми дієслова: Participe présent, Participe passé, Gérondif.                    Впр.1 ,с.254-257.          
63-64   
    Словотворення та розширення словникового запасу.    Прийменники:
 à droite/gauche de, au milieu de, au- dessus (dessous) de, en haut, en bas, par terre, en face de, au coin de.        Коментувати зображене на малюнку або фото.        Описувати кімнату.    Впр. 3,4,с.54.          
65-66                    Описувати кімнату.            Впр. 1,с.55.          
67-68            Контроль граматики.    Контроль аудіювання.            Контроль письма.              
69-70                    Контроль говоріння    Контроль читання.               

                                                                                                                                          

Комментариев нет: