Затверджено
Заст. директора
лiцею при ДонНУ__________________Кретова М. В.
Календарно-тематичний план з французької мови,
11 клас, друга іноземна, 2011/2012 н.р.
№ уроку Тема Мовний матеріал Види мовленнєвої діяльності Домашнє
завдання Примітки
Лексика Граматика Аудіювання Говоріння Читання Письмо
1-2 Подорож.
Географія
(загальні відомості про Францію та Україну).
Подорожі.
Пасивний стан дієслів.
Читати вголос та про себе з повним розумінням короткий текст. Читати вголос та про себе з повним розумінням короткий текст. Впр.9,с.144.
3-4 Географічні поняття. Рassé composé дієслів 1-ої, 2-ої та 3-ої груп. Розрізняти на письмі буквосполучення, що передають один звук(ch, eau, ain), фонеми, які відповідають різним звукам с [k,s].
Впр.4 ,с.122.
5-6 Природні явища. Висловлювати своє ставлення до об’єктів, явищ, подій;
Впр.5 ,с.122.
7-8 Іmparfait дієслів 1-ої, 2-ої та 3-ої груп. Впр7. ,с.124.
9-10 Présent, Imparfait займенникових дієслів. Робити короткі повідомлення про повсякденні й минулі дії, події.
Писати слова, словосполучення, речення. Впр. 8,9;с.124-125.
11-12 Вживання Présent, Imparfait після сполучника si. « Les vacances au bord de la mer »(test), с.127. Описувати країну. Розповідати про Францію та Україну. Впр.10,с.125.
13-14 Шкільне життя (школи у Франції та в Україні). Типи шкіл. Придієслівні займенники у функції прямого та непрямого додатка.
« L’Éducation»(test), с.127. Впр. 2-4,с.140-141.
15-16 Назви навчальних предметів. Особливі випадки жіночого роду іменників.
Писати адресу, оголошення. Впр.14,15 ,с.42-43.
Впр.8 ,с.69.
17-18 Види діяльності на уроці іноземної мови. Утворення складних і похідних іменників.
Спонукати до дії (закликати, запропонувати, наказати). Розповідати про ліцей.
19-20 Система оцінювання у Франції та в Україні.
Всі типи питальних речень. Впр.1 ,с.127. Впр.1,2 ,с.104.
21-22 Час. Розповідати про школи у Франції та в Україні. « Le bel âge»
Впр. 6,с.82. Впр.2,3 ,с.62.
23-24 Природа. Погода.
Погодні явища.
Безособові дієслова.
Впр.3 ,с.170.
25-26 Пори року. Вказівні займенники. Описувати погоду. Описувати погоду.
Впр.1 ,с.254.
27-28 Довкілля. Відносні займенники. Описувати погоду.
« Internet»(test), с.137-138. Впр.10-13 ,с.145-146.
29-30 Засоби масової інформації.
Види кореспонденції.
Займенники en,y. « En votre absence»(test), с.137. Впр.1 ,с.163.
31-32 Контроль граматики. Контроль аудіювання. Контроль письма. 20questions sur la France :
Впр.5 ,с.156-157.
33-34 Контроль говоріння. Контроль читання.
35-36 Рідне місто
(село). Місце проживання.
Населені пункти.
Futur simple дієслів 1-ої, 2-ої та 3-ої груп
Впр.1,2 ,с.170.
37-38 Види помешкань. Узгодження прикметників. Робити короткий переказ змісту побаченого, прочитаного. Впр.17 ,с.43.
39-40 Умеблювання. Ступені
порівняння прикметників. Впр.22-24 ,с.234.
41-42 Види транспорту.
Складносурядні та складнопідрядні речення. Порівнювати особи, предмети відносно певної ознаки.
Розповыдати про рідне місто
(село).
43-44 Описувати місто(село), кімнату. Впр.1 ,с.207.
45-46
Самостійно складати речення на основі вербальних чи зорових опор.
47-48 Відпочинок і дозвілля (розпорядок дня, захоплення, вільний час, канiкули, здоровий спосіб життя) Вільний час. Види дозвілля. Impératif: стверджувальна та заперечна форми займенникових дієслів. «Les téléphones portables»с.138. Впр. 7,8,с.92-94.
49-50 Види відпочинку та занять.
Активний відпочинок. Оформити листа. Написати листа другу.
51-52 Ранкова гімнастика.
Описувати вільний час. Описувати вільний час. Впр.20 ,с.152.
53-54 Шкільна бібліотека (улюблені книги, письменники, літературні герої)
Робота в бібліотеці.
Особливості відмінювання дієслів 1-ої групи типу envoyer,répéter,placer,changer. Використовувати позамовні засоби (жести, міміку).
Впр.1 ,с.139.
55-56 Літературні жанри. Обмежувальний зворот ne...que. Впр. 21,с.152.
57-58 Періодичні видання.
Рубрики. Розповідати про улюблені книги, письменників, літературних героїв. Розповідати про улюблені книги, письменників,
59-60 Помешкання.
Висловлювати свої емоції. Оформити листівку-вiтання. Впр.1 ,с.210.
61-62 Повсякденні дії.
Безособові форми дієслова: Participe présent, Participe passé, Gérondif. Впр.1 ,с.254-257.
63-64
Словотворення та розширення словникового запасу. Прийменники:
à droite/gauche de, au milieu de, au- dessus (dessous) de, en haut, en bas, par terre, en face de, au coin de. Коментувати зображене на малюнку або фото. Описувати кімнату. Впр. 3,4,с.54.
65-66 Описувати кімнату. Впр. 1,с.55.
67-68 Контроль граматики. Контроль аудіювання. Контроль письма.
69-70 Контроль говоріння Контроль читання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий