Затверджено
Заст.директора лiцею
при ДонНУ__________________Кретова М. В.
Календарно-тематичний план з французької мови
10 клас, друга іноземна, 2011/12 н.р.
№ уроку Тема Мовний матеріал Види мовленнєвої діяльності Домашнє
завдання Примітки
Лексика Граматика Аудіювання Говоріння Читання Письмо
1-2 Знайомство.
Знайомство.
Артикль: Означений.
Порядок слів у реченні. Слухати алфавіт. Представити себе;
познайомитися; Звуки французької мови.
Відтворювати
за зразком графічний образ букв, слів, словосполучень, рече Вивчити алфавіт. Впр.1 ,с.6.
3-4 Вітання. Мовний етикет. Артикль: неозначений.
Стверджувальні речення. Привітатися;
Особливості французької вимови: відсутність оглушення кінцевих дзвінких приголосних. Відтворювати
за зразком графічний образ букв, слів, словосполучень, речень;
Вивчити основні звукобуквенні відповідники. Впр.2,3 ,с.16-17.
5-6 Числа. Іменник: Жіночий рід . Кількісні числівники від 0 до 60.
С.12-13.Слухати Розуміти та виконувати вказівки (команди); Особливості французької вимови: відсутність пом’якшення приголосних. Відтворювати
за зразком графічний образ букв, слів, словосполучень, речень;
Читати незнайомі слова за правилами. Впр.1 ,с.8.
7-8 Дні тижня.
Іменник: множина іменників.
Заперечні речення. Запрошувати інформацію про співрозмовника;
Особливості французької вимови: чітка вимова ненаголошених голосних. Відтворювати
за зразком графічний образ букв, слів, словосполучень, речень;
С.12-13.Слухати, читати,переперекладати.
9-10 Вік.
Скорочені та злиті форми артикля. Кількісні числівники від 60 до 100.
Попрощатися; Особливості французької вимови: злита вимова службових слів з повнозначними. Відтворювати
за зразком графічний образ букв, слів, словосполучень, речень;
Скласти розповідь про себе. Впр.1 ,с.89.
11-12 Місяці.
Прикметник: жіночий рід прикметників.
Виражати своє ставлення до когось / чогось;
Транскрипція. Писати слова, словосполучення, короткі речення під диктовку вчителя;
Розповідь про себе(коротка).
13-14 Мої друзі. Артикль: частковий. Способи вираження запитання.
Представити співрозмовників;
Інтонація
розповідних речень. Впр.2 ,с.14.
Впр. 2,3 ,с.33.
15-16 Кольори. Прикметник: множина прикметників.
Впр.1 ,с.19. Називати когось;
Довгота голосних,носові звуки ). Впр.19 ,с.75.
17-18
Захоплення.
Відсутність артикля. Питальні речення без питального слова.
Повідомляти про когось;
Поділ речень на ритмічні групи. Заповнювати анкету.
19-20 Дієслово: Présent de l’Indicatif Впр.1 ,с.21. Запрошувати інформацію про третю особу;
Зв’язування та зчеплення.
Описувати людину.
Розповідь про друга.
21-22 Impératif дієслів 1, 2 та 3 груп.
Впр.1 ,с.31. Називати дії;
Впр.1 ,с.47.
23-24 Моя сім’я .
Члени сім’ї та родинні стосунки.
Займенникові дієслова.
Розповідати про повсякденні дії;
Інтонація
питальних речень.
Впр.4 ,с.38.
25-26 Щоденні обов’язки. Присвійні прикметники. Впр.1,с.48. Описувати когось . Впр.2,3,5 ,с.36-38.
27-28 Професії, види діяльності. Кількісні числівники від 100 до 1млрд.
Повідомляти про належність когось / чогось певній особі; Писати слова, словосполучення, короткі речення під диктовку вчителя; ставити запитання і відповідати на них;
29-30 Вказівні та неозначені прикметники.. Запитувати з метою отримання більш детальної інформації; Описувати сім’ю.
Впр. 7-9,с.40.
31-32 Особові займенники. Контроль аудіювання Робити пропозицію та реагувати на неї;
Контроль читання. Впр.1 ,с.209.
33-34 Контроль граматики Контроль говоріння Контроль письма.
Впр. 1,с.36.
Розповідь про родину.
35-36 Свята i традиції.
Назви свят. Оформити листа,
Впр.1 ,с.190-192.
37-38 Спонукальні речення. Вітати зі святом;
Впр.2 ,с.190-192.
39-40 Неозначено-особовий займенник on. Реагувати на чиєсь запрошення;
Оформити листівку-вiтання;
Впр.1 ,с.210.
41-42 Питальні речення з питальними словами. Описувати щось;
Впр.1 ,с.208.
43-44 Форми прислівників. Впр.1,с.99. Запрошувати на свято, в гості тощо; Писати слова, словосполучення, короткі речення під диктовку вчителя; Впр.1 ,с.212.
45-46 закликати до дії та реагувати на заклик;
Описувати явище (свято), Впр.1 ,с.192,тест.
47-48 Частини тіла. Здоров’я.
Частини тіла.
Ступені порівняння прислівників. Впр.1 ,с.46.
49-50 Здоров’я.
Прийменники:
dans, sur, sous, à, à côté/près (de), entre, devant, derrière, de+nom
Запитувати про фізичний стан /відчуття/самопочуття та відповідати на запитання; Впр.1 ,с.49.
51-52 Впр.1,с.48. Просити вибачення / висловлювати подяку та реагувати на них.
Dialogue,с.49. Писати слова, словосполучення, короткі речення під диктовку вчителя; Впр.2 ,с.49.
53-54
Рідне місто/
Село.
Назви географічних об’єктів. Самостійні займенники.
Записувати адресу;
Впр.1 ,с.70-71.
Впр.20,21 ,с.76.
55-56 Географічні поняття, види ландшафтів.
Присвійні займенники
Називати щось;
Впр.22,23 ,с.76-77.
57-58 Рідне місто/село. On dit, on ne dit pas.Впр. 8,с.83. Повідомляти про щось;
Описувати місто/село, Впр. 8,с.83.
59-60 Школа. Навчальні предмети.
Порядкові числівники від 0 до 1млрд.
Впр.1 ,с.66
61-62 Предмети в класній кімнаті.
Речення з безособовим зворотом il y a. Просити повторити інформацію Впр.1 ,с.23.
63-64 Шкільне приладдя.
Описувати щось; Описувати предмети шкільного вжитку;
Впр. 1,с.52-53.
65-66 Види діяльності на уроці іноземної мови.
Повідомляти про діяльність; Впр.1,2 ,с.90.
67-68 Контроль граматики Реагувати на репліки вчителя та однокласників;
Контроль читання. Контроль письма.
69-70 Контроль аудіювання Контроль говоріння
Комментариев нет:
Отправить комментарий