Attention * Увага * Attention * Увага


Всеукраїнський Конкурс Освітніх Сайтів

Світлина від Миколи Ручки.



Видавництво "Шкільний світ" підбило підсумки Всеукраїнського конкурсу на найкращий авторський освітній інтернет-сайт.
У номінації учителів французької мови блог "Mon ami français" визначено переможцем.
Джерело: Видавництво "Шкільний світ"

За інформацією МОН України






Le tour du monde en 80 secondes


пятница, 17 декабря 2010 г.

Календарно-тематичний план із французької мови ,10 клас, друга іноземна, 2011/12 н.р.


Затверджено
                                                                                                                          Заст.директора                         лiцею                                                                                                                                          
при ДонНУ__________________Кретова М. В.

Календарно-тематичний план з французької мови
10 клас, друга іноземна, 2011/12 н.р.


№ уроку    Тема    Мовний матеріал    Види мовленнєвої діяльності    Домашнє
завдання    Примітки  
  
        Лексика    Граматика    Аудіювання    Говоріння    Читання    Письмо             
1-2    Знайомство.
Знайомство.

    Артикль: Означений.
Порядок слів у реченні.     Слухати алфавіт.     Представити себе;
познайомитися;     Звуки французької мови.
    Відтворювати
за зразком графічний образ букв, слів, словосполучень, рече    Вивчити алфавіт. Впр.1 ,с.6.          
3-4        Вітання. Мовний етикет.    Артикль: неозначений.
Стверджувальні речення.        Привітатися;
    Особливості французької вимови: відсутність оглушення кінцевих дзвінких приголосних.    Відтворювати
за зразком графічний образ букв, слів, словосполучень, речень;
    Вивчити основні  звукобуквенні відповідники. Впр.2,3 ,с.16-17.         
5-6        Числа.    Іменник: Жіночий рід . Кількісні числівники від 0 до 60.
    С.12-13.Слухати    Розуміти та виконувати вказівки (команди);    Особливості французької вимови: відсутність пом’якшення приголосних.    Відтворювати
за зразком графічний образ букв, слів, словосполучень, речень;
    Читати незнайомі слова за правилами. Впр.1 ,с.8.         
7-8        Дні тижня.
    Іменник:  множина іменників.
Заперечні  речення.        Запрошувати інформацію про співрозмовника;
    Особливості французької вимови: чітка вимова ненаголошених голосних.    Відтворювати
за зразком графічний образ букв, слів, словосполучень, речень;
    С.12-13.Слухати, читати,переперекладати.         
9-10        Вік.
    Скорочені та злиті форми артикля. Кількісні числівники від 60 до 100.
        Попрощатися;    Особливості французької вимови: злита вимова службових слів з повнозначними.    Відтворювати
за зразком графічний образ букв, слів, словосполучень, речень;
    Скласти розповідь про себе. Впр.1 ,с.89.         
11-12        Місяці.
    Прикметник: жіночий рід прикметників.
        Виражати своє ставлення до когось / чогось;
    Транскрипція.    Писати слова, словосполучення, короткі речення під диктовку вчителя;
    Розповідь про себе(коротка).         
13-14    Мої друзі.        Артикль: частковий. Способи вираження запитання.

        Представити співрозмовників;
    Інтона­ція
розповідних речень.        Впр.2 ,с.14.
Впр. 2,3 ,с.33.         
15-16        Кольори.    Прикметник: множина прикметників.
    Впр.1 ,с.19.    Називати когось;
    Довгота голосних,носові звуки ).        Впр.19 ,с.75.         
17-18      
Захоплення.
    Відсутність артикля. Питальні речення без питального слова.
        Повідомляти про когось;
    Поділ речень на ритмічні групи.        Заповнювати анкету.         
19-20            Дієслово: Présent de l’Indicatif    Впр.1 ,с.21.    Запрошувати інформацію про третю особу;
    Зв’язування та зчеплення.
  
 Описувати людину.
    Розповідь про друга.         
21-22            Impératif дієслів 1, 2 та 3 груп.
    Впр.1 ,с.31.    Називати дії;  
        Впр.1 ,с.47.         
23-24    Моя сім’я .
    Члени сім’ї та родинні стосунки.
    Займенникові дієслова.
        Розповідати про повсякденні дії;
    Інтона­ція
питальних речень.
        Впр.4 ,с.38.         
25-26        Щоденні обов’язки.    Присвійні прикметники.    Впр.1,с.48.    Описувати когось .            Впр.2,3,5 ,с.36-38.         
27-28        Професії, види діяльності.    Кількісні числівники від 100 до 1млрд.
        Повідомляти про належність когось / чогось певній особі;        Писати слова, словосполучення, короткі речення під диктовку вчителя;    ставити запитання і відповідати на них;         
29-30            Вказівні  та неозначені прикметники..        Запитувати з метою отримання більш детальної інформації;        Описувати сім’ю.
    Впр. 7-9,с.40.         
31-32            Особові займенники.     Контроль аудіювання    Робити пропозицію та реагувати на неї;
    Контроль читання.        Впр.1 ,с.209.         
33-34            Контроль граматики        Контроль говоріння        Контроль письма.
     Впр. 1,с.36.
Розповідь про родину.         
35-36    Свята i традиції.
    Назви свят.                    Оформити  листа,
    Впр.1 ,с.190-192.         
37-38            Спонукальні речення.        Вітати зі святом;
            Впр.2 ,с.190-192.         
39-40            Неозначено-особовий займенник on.        Реагувати на чиєсь запрошення;
        Оформити  листівку-вiтання;
    Впр.1 ,с.210.         
41-42            Питальні речення  з питальними словами.        Описувати щось;      
     Впр.1 ,с.208.         
43-44            Форми  прислівників.      Впр.1,с.99.    Запрошувати на свято, в гості тощо;        Писати слова, словосполучення, короткі речення під диктовку вчителя;    Впр.1 ,с.212.         
45-46                    закликати до дії та реагувати на заклик;
      
 Описувати явище (свято),     Впр.1 ,с.192,тест.         
47-48    Частини тіла. Здоров’я.

    Частини тіла.
    Ступені порівняння прислівників.                      Впр.1 ,с.46.         
49-50        Здоров’я.
    Прийменники:
dans, sur, sous, à, à côté/près (de), entre, devant, derrière, de+nom
        Запитувати про фізичний стан /відчуття/самопочуття  та відповідати на запитання;            Впр.1 ,с.49.         
51-52                Впр.1,с.48.    Просити вибачення / висловлювати подяку та реагувати на них.
    Dialogue,с.49.    Писати слова, словосполучення, короткі речення під диктовку вчителя;    Впр.2 ,с.49.         
53-54  
Рідне місто/
Село.

    Назви географічних об’єктів.    Самостійні займенники.
                Записувати адресу;
    Впр.1 ,с.70-71.
Впр.20,21 ,с.76.         
55-56        Географічні поняття, види ландшафтів.
    Присвійні займенники
        Називати щось;
            Впр.22,23 ,с.76-77.         
57-58        Рідне місто/село.        On dit, on ne dit pas.Впр. 8,с.83.    Повідомляти про щось;
      
 Описувати місто/село,     Впр. 8,с.83.         
59-60    Школа.    Навчальні предмети.
    Порядкові числівники від 0 до 1млрд.
                    Впр.1 ,с.66         
61-62        Предмети в класній кімнаті.
    Речення з безособовим зворотом il y a.        Просити повторити інформацію            Впр.1 ,с.23.         
63-64        Шкільне приладдя.
            Описувати щось;        Описувати предмети шкільного вжитку;
    Впр. 1,с.52-53.         
65-66        Види діяльності на уроці іноземної мови.
            Повідомляти про діяльність;            Впр.1,2 ,с.90.         
67-68            Контроль граматики        Реагувати на репліки вчителя та однокласників;
    Контроль читання.    Контроль письма.             
69-70                Контроль аудіювання    Контроль говоріння                     
                                         
                                    

Комментариев нет: