«Наближення іншомовної освіти України до європейських  освітніх стандартів»  
На засіданні Комітету Ради Європи з питань освіти   згідно з поданої заявки на проведення аналізу іншомовної освітньої   політики Україна отримала підтвердження  про надання експертної оцінки  Радою Європи щодо аналізу стану іншомовної  політики в системі загальної  середньої освіти та вироблення рекомендацій щодо  поліпшення якості і  практичного спрямування мовної освіти. Тож, 31 травня 2011 року у м. Києві проведено круглий стіл за участі Міністра освіти і науки, молоді та спорту Дмитра Табачника, заступника Директора мовного відділу Ради Європи – Філії Тальгот та експертів Ради Європи Майкла Байрама (Велика Британія), Йорун Бернцен (Норвегія), Ірен Піпер (Німеччина), Хельмута Волмера (Німеччина).
Для обговорення експерти підготували аналітичну  доповідь , основну  увагу якої, зосереджено на пріоритетах мовної   освіти України, а саме на: 
- проведенні аналізу, узгодженні  нормативно-правової  бази та  навчально-методичного забезпечення загальної середньої освіти  України в галузі  мовної освіти із Загальноєвропейськими стандартами,  вимогами та критеріями; 
- систематизації, узагальненні  та вдосконаленні  підходів до змісту загальної середньої освіти України у сфері  мовної  освіти на законодавчому та концептуальному рівнях; 
- виробленні рекомендацій щодо шляхів удосконалення  професійної  компетентності вчителя, поліпшенні умов організації  навчально-виховного процесу  з мовної освіти, впровадженні ефективних  навчальних та тестових методик,  інноваційних освітніх технологій. 
Завершальним етапом цього процесу є  підготовка  експертною групою Ради Європи разом з представниками органів влади   документу «Мовна освітня політика. Аналіз та рекомендації». 
Вищезазначений моніторинг мовної освітньої політики  на сьогодні  проведено в 15-ти країнах Ради Європи,  серед яких є:  Вірменія, Австрія, Естонія, Угорщина, Литва, Польща, Словаччина. 
Що отримає Україна від  участі у такому дослідженні? 
- За позабюджетні кошти (фінансує Рада Європи) буде встановлено дійсний стан мовної освіти та її відповідність загальноєвропейським стандартам у цій царині;
- Кваліфіковані професійні рекомендації щодо подальшого підвищення якості мовної освіти;
- Міжнародна спільнота пересвідчиться в тому, що Україна, як у правовому забезпеченні, так і у практичній реалізації освітньої мовної політики – серед провідних країн (за рівнем законодавства щодо мов національних меншин – безсумнівний лідер).
 


 
 

 
 
 
 
Комментариев нет:
Отправить комментарий