Attention * Увага * Attention * Увага


Всеукраїнський Конкурс Освітніх Сайтів

Світлина від Миколи Ручки.



Видавництво "Шкільний світ" підбило підсумки Всеукраїнського конкурсу на найкращий авторський освітній інтернет-сайт.
У номінації учителів французької мови блог "Mon ami français" визначено переможцем.
Джерело: Видавництво "Шкільний світ"

За інформацією МОН України






Le tour du monde en 80 secondes


вторник, 2 февраля 2010 г.

ФК “ASTRA”, кращий футболіст 2006 року

 
За інтерактивним опитуванням визначився кращий футболіст ФК «АSTRA» 2006 року. Ним став Олег Спиридонов, гравець команди «Iмпульс» та збірної ліцею, учень 11 фізичного класу. Наш спеціальний кореспондент Світлана Величко зустрілася з Олегом і він охоче відповів на її запитання.
Кор.:   У якому віці ти почав займатися футболом?
С.О.:   Десь у шість- сім років.
Кор.:    Яку назву мала команда, у якій ти почав грати?
С.О.:    «Шахтар».
Кор.:    Хто був твоїм першим тренером?
С.О.:    Прекрасний футболіст «Шахтаря» 70-х років Олексій Варнавський.
Кор.:    У якому віці зявилася мрія стати футболістом?
С.О.:    Це бажання з’явилося ще до того, як я почав займатися футболом.
Кор.:     Тобі подобається грати у збірній ліцею?
С.О.:     Дуже подобається, як і кожному, хто захоплюється футболом. Це для мене велика честь і довіра. Безмежно радію, що захищаю кольори збірної команди ФК «АSTRA» . У нас склалися дружні стосунки і у команді, і у клубі взагалі. Шкода, що через півроку «закінчується мій дворічний контракт» у збірній «АSTRA» .
Кор.:     На якій позиції тобі подобається грати?
С.О.:   На будь-якій позиції, крім голкіпера.
Кор.:  Чи плануєш ти пов’язати своє майбутнє з футболом?
С.О.:    Ні, я не збираюся пов’язувати своє майбутнє з футболом. Проте футбол залишати ніколи не буду, бо це не лише моє хобі, а й частина мого життя.
Кор.:  Як з’явилася твоя любов до футболу? Хто з твоїх рідних грає чи цікавиться футболом? Чи ходите ви з родиною на футбол?
С. О.:   Любов народилася на тренуваннях. У нашій родині цей вид спорту подобається всім. Інколи відвідуємо футбольні матчі всією родиною.
Кор.:    За яку українську команду ти вболіваєш? Чому?
 С.О.:    З дитинства мені подобається команда «Шахтар» , проте я переживаю за команду «Шахтар - 3», тому що в ній грають мої друзі, з якими я займався футболом  протягом семи років.
Кор..: Дякую тобі за інтерв’ю, Олеже, і нових перемог  як на футбольному полі, так на життєвому шляху.
ФК “ASTRA”,12/03/2008

Комментариев нет: