Attention * Увага * Attention * Увага


Всеукраїнський Конкурс Освітніх Сайтів

Світлина від Миколи Ручки.



Видавництво "Шкільний світ" підбило підсумки Всеукраїнського конкурсу на найкращий авторський освітній інтернет-сайт.
У номінації учителів французької мови блог "Mon ami français" визначено переможцем.
Джерело: Видавництво "Шкільний світ"

За інформацією МОН України






Le tour du monde en 80 secondes


среда, 8 февраля 2012 г.

Виступ на педагогічній раді ліцею

Формування потреби творчої самореалізації у ліцеїстів (Презентація)
«Ви, Миколо Івановичу, і ваші колеги- вчителі, робите світ щасливішим.» Ваш Іван Мельниченко (США).

             Позакласна робота з іноземної мови є невід’ємним складником всього процесу навчання. Нестандартні форми проведення позакласної клубної роботи надихають учнів на самовдосконалення: пошук даних для заповнення інформаційної прогалини, поглиблення знань, розвиток мовної та мовленнєвої компетенції.  Важливу роль у формуванні  компетентностей відіграє євроклуб «Поліглот». На відміну від інших видів позакласної групової роботи з іноземної мови, діяльність клубу розрахована на більшу кількість учнів, які можуть бути як постійними членами клубу, тобто відвідувати всі засідання і брати активну участь у роботі клубу, так і «асоційованими» членами, і в цій якості брати участь в окремих засіданнях або акціях, якщо вони спеціально запрошуються або бажають стати частиною аудиторії.
     
Євроклуб “Поліглот” було створено у квітні 1998 року. Його попередником був французький клуб “Ami”(1990р.).
Враховуючи успіхи та маштабність діяльності французького клубу,  було вирішено створити клуб іноземних мов “Поліглот”.
    Роль клубу “Поліглот” для ліцеїстів:
-Вчить самостійності та вмінню брати на себе відповідальність.
 -Вчить співпрацювати та спільно ухвалювати рішення в групі.
-Вчить відкритості та толерантності.
-Вчить планувати та організовувати.
-Вчить успішно знаходити порозуміння.
-Вчить засвоювати знання із задоволенням.
-Готує до подальшого навчання та праці.
     Засідання клубів мають яскраву, оригінальну форму, наприклад: презентація газети чи журналу, заочна подорож, «Пісенний меридіан». Саме «Пісенний меридіан» допоміг творчо розкритися багатьом талановитим дітям, серед яких: Олена Кравцова, Юлія Лабата, Яна Яценко, Владислав Скульський. Ольга Волкова професійно займалася бальними танцями, заспівала вперше на «Пісенному меридіані». Ольга Шубіна двічі ставала лауреатом Національного конкурсу французької пісні, а Денис Пархоменко став абсолютним переможцем міжнародного фестивалю французької пісні у 2006 році.
Двічі нас запрошували на відкриття Всеукраїнської студентської олімпіади з французької мови, ми брали активну участь у підготовці та проведенні Свята Франкофонії Донеччини.
Одним із наших найбільших здобутків стала перемога біологів у конкурсі „Прімевер”, який проводило Посольство Франції в Україні у рамках Всеукраїнського фестивалю „Французька весна в Україні”.
     Ліцеїстами був виконаний великий обсяг творчої роботи за темою «Екологічні проблеми Донбасу», а винагородою стали словники, підручники, відеокасети, диски.
    Використання Інтернет – технологій у клубі „Поліглот” зробило можливим нашу участь у міжнародних проектах, сприяє постійному прямому спілкуванню ліцеїстів із їхніми ровесниками -носіями мов за кордоном, участі старшокласників – членів клубу у Всеукраїнському змаганнях з Європейської інтеграції. У травні 2010року було проведено Ι фестиваль кліпів «Французька пісня».
Гран-прі фестивалю  виборола учениця 11 фізичного класу ліцею при ДонНУ Єлизавета Слутая.
Використання літературних перекладів на уроках та у позаурочний час є унікальним засобом розвитку образного мислення ліцеїстів.
  Ліцеїсти не тільки перекладають твори  Поля Верлена, Жака Превера,  на рідну мову, але й самі пишуть твори  французькою.
          Дворічний досвід використання мовного портфоліо показав, що можливості цієї технології дозволяють забезпечити перш за все особистісно – орієнтований характер навчання, а в центрі навчального процесу знаходиться учень, його пізнавальна та творча діяльність.
       Не менш важливим є те, що в процесі навчальної роботи по вивченню другої чи третьої іноземної мови, організованої з використанням мовного порфеля, створюються умови, що дозволяюсь індивідуалізувати процес навчання, підтримувати навчальну мотивацію оволодіння іноземними мовами, формувати навчальну компетенцію, а також розвивати навички рефлексивної діяльності ліцеїстів.
      Потрібно чітко усвідомити, що вчитель у сьогоднішній школі вже не є авторитарним носієм знань, він перетворюється на консультанта, старшого порадника, який заохочує та залучає учня до навчальної та позаурочної діяльності, сприяю­чи розвиткові особистісних характеристик учня — повноправного учасника навчально-виховного процесу.


Комментариев нет: