Attention * Увага * Attention * Увага


Всеукраїнський Конкурс Освітніх Сайтів

Світлина від Миколи Ручки.



Видавництво "Шкільний світ" підбило підсумки Всеукраїнського конкурсу на найкращий авторський освітній інтернет-сайт.
У номінації учителів французької мови блог "Mon ami français" визначено переможцем.
Джерело: Видавництво "Шкільний світ"

За інформацією МОН України






Le tour du monde en 80 secondes


понедельник, 22 августа 2011 г.

Телеурок на "27 каналі"

Переглянути урок
І частина
ІІ частина



Тема: Готуємося до зовнішнього незалежного оцінювання.
Шляхи уникнення лексико-граматичних труднощів з французької мови
при підготовці старшокласників до ЗНО.


Мета: надати практичну допомогу учням шкіл, гімназій, ліцеїв у
підготовці з французької мови до ЗНО.
Цілі:
1)    Навчити учнів правильно вживати дієслово у часових формах 
 Passé composé та Imparfait de l’indicatif;
2)Активізувати вживання дієслова у заперечній формі.


План заняття: 30΄00΄΄
0.Вступне слово.- 35΄΄
1.Розповісти про особливості вживання та утворення Passé composé.-5΄33΄΄
2.Виконати тренувальну вправу на вживання допоміжних дієслів avoir та être.- 1΄47΄΄
3. Розповісти про особливості вживання та утворення Imparfait de l’indicatif.- 1΄44΄΄
4. Виконати тренувальну вправу ’’Quand tu étais enfant…’’ на вживання Imparfait de l’indicatif.- 1΄48΄΄
5.Продемонструвати відеокліп ’’Quand tu étais enfant…’’на вживання Imparfait de l’indicatif.-  2΄03΄΄
6.Ознайомити з цитатами відомих французів.- 5΄38΄΄
 7.Ознайомити з французькими прислів’ями та
приказками.- 1΄09΄΄
8.Навчити правильно з урахуванням соціально-культурних
відмінностей підписувати святкову листівку з вітанням.- 0΄8΄΄



Хід заняття:
0…Bonjour chers téléspectateurs!
Доброго дня, шановні телеглядачі, дорогі старшокласники!
Мета нашого заняття надати практичну допомогу учням шкіл, гімназій, ліцеїв у
підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання з французької мови.
Розпочнемо з того, як правильно вживати французькі дієслова у часових формах 
 Passé composé та Imparfait de l’indicatif. Ці часові форми є обов’язковими та необхідними як при
виконанні лексико-граматичних завдань, так і при написанні творчої роботи 3 рівня.


1…Пьєр відмовився прийти.
Вчора я повернувся о 6-ій вечора.
…При запереченні часткe ne
ставимо перед допоміжним дієсловом, pas – після нього.
…Зверніть увагу, participle passé
відмінюваного дієслова узгоджується у роді та числі з
підметом.
…Я прйшов до тебе.
Я склав екзамен.
Я вийшов.
Я вигуляв собаку.
Я опустився.
Я опустив валізу.
Я піднявся.
Я підняв багаж.
Я повернуся.
Я повернув машину.
Я повернуся.
 Я вивернув кишені.
2. Впр.avoir ou être?
3. Imparfait de l’indicatif
Коли Марійка була маленькою,
вона любила читати.
4.Впр.’’Quand tu étais enfant…’’
5.Відеокліп. ‘’Quand tu étais enfant…’’
6.Цитати рекомендуються до використання теж під час написання
творчої роботи, адже це ще раз підкреслює вашу ерудицію, ваш інтелект.
7.Уміння правильно відповідно до ситуації використовувати прислівя та приказки відіграє неабияку роль при виконанні завдань 3 рівня.
8.Учні, які беруть участь у зовнішньому незалежному оцінюванні з французької мови повинні вміти правильно з урахуванням соціально-культурних
відмінностей підписувати святкову листівку з вітанням.
Пропонуємо зразок таких листівок.

Бажаємо Вам успіхів!
До побачення!

Ручка  Микола   Іванович,
        вчитель французької мови ліцею при ДонНУ,  вчитель-методист, президент євроклубу ’’Поліглот’’,  педстаж 27 років.

Комментариев нет: