Attention * Увага * Attention * Увага


Всеукраїнський Конкурс Освітніх Сайтів

Світлина від Миколи Ручки.



Видавництво "Шкільний світ" підбило підсумки Всеукраїнського конкурсу на найкращий авторський освітній інтернет-сайт.
У номінації учителів французької мови блог "Mon ami français" визначено переможцем.
Джерело: Видавництво "Шкільний світ"

За інформацією МОН України






Le tour du monde en 80 secondes


среда, 3 февраля 2010 г.

Листи випускників : Ivan Melnychenko

Szanownyj Mykolo Iwanowyczu!

Persze, muszu u Was pereprosyty za dowhu pererwu z widpowiddiu. Pewni skladnosti ne dawaly meni nehajno Wam widpowisty. Duze ja buw radyj distaty wid Was powidomlennja i djakuju Wam, szczo pytajete pro zyttja. Mij profesijnyj szlach wyhljadaje tak:

Pislja liceju ja 6 rokiw studijuwaw medycynu w Donecku.
Po zakinczenni studij ja wyjichaw do Nimeczczyny, Uni Erlangen, de wykonaw Doktorsku pracju. Ja doslidzuwaw mozlywist zaminy sercewoho mjazu, wtraczenoho wnaslidok infarktu, "sercem iz retorty", tobto mjazowoju tkanynoju kultywowanoju w laboratoriji. Pracja bula duze uspisznoju: upersze nasza hrupa doslidnykiw (Prof. Eschenhagen, Prof Zimmermann i ja) pokazaly mozlywist wyroszszennja sercewoho mjazu iz stowburowych klityn (stem cells) i joho zastosuwannja w chirurgiji sercja.

Naprykinci 2006 roku ja distaw zaproszennja do Bostonskoji Dytjaczoji Likarni / Harvard Medical School u widdilennja sercewoji chirurgii, de ja i nyni doslidzuju mozlywosti likuwannja wad sercja szcze do narodzennja, w organizmi materi.

Ja budu radyj, jakszczo mozu buty Wam jakos korysnym, a szcze bazaju welykych uspichiw u wychowanni majbutnich wczenych, likariw i wczyteliw. Wy Mykolo Iwanowyczu i Waszi kolegy-wczyteli robyte Swit bilsz szczaslywym!

Iz druznimy witannjamy,
Wasz Ivan Melnychenko

Комментариев нет: